هتل بارسلو استانبول

هتل بارسلو استانبول
barcelo hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
هتل بارسلو استانبول

هتل بارسلو استانبول Barceló Istanbul Hotel

هتل بارسلو استانبول هتلی 5 ستاره با 270 اتاق در 13 نوع مختلف، از بهترین هتل های استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم و در منطقه بی اغلو است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 23 کیلومتر است. هتل بارسلو برند شناخته شده ای است که در 22 کشور و بیش از 150 هتل و ریزورت ساخته شده است. دسترسی فوق العاده این هتل به رستوران ها و جاذبه های توریستی استانبول از مزایای هتل بارسلو استانبول می باشد.
اتاق های هتل بارسلو شامل سوئیت و اتاق هایی که از لحاظ امکانات، تعداد تخت، آشپزخانه اختصاصی، نمای بیرونی و دکوراسیون با یکدیگر تفاوت دارد.

از جمله امکانات هتل بارسلو استانبول می توان به اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سرویس بهداشتی، سشوار، مینی بار، اتو، قهوه ساز و تلویزیون، باشگاه بدنسازی، اتاق سمینار، سالن اسپا با پوشش انواع خدمات زیبایی و درمانی، ماساژ تراپی، حمام رومی،حمام ترکی و ... صرافی، خدمات نگهداری کودک، سرویس 24 ساعته اتاق، سالن زیبایی، اشاره کرد.

با وجود اینکه داخل هتل بارسلو استانبول 2 رستوران قرار دارد که به سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی، نوشیدنی ها، اسنک ها میپردازد اما اگر تمایل داشته باشید از رستوران های استانبول استفاده کنید، نزدیک هتل رستوران های متعددی وجود دارد. 


آدرس هتل بارسلو استانبول: Kocatepe, Abdülhak Hamit Cd. No:25, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
شماره تماس هتل بارسلو استانبول: 45 45 377 212 90+

امکانات و خدمات هتل بارسلو استانبول ‌
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه صندوق امانات ماساژ لابی آرایشگاه
باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX