هتل گرانادا لاکچری بلک نوروز 1403

راهنمای سفر علی سربالاوند 01 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

تقریبا همه ما می دونیم که هزینه ها و قیمت تورهای مسافرتی به قدری با سالهای گذشته فرق کرده و به عبارتی بالا رفته که عملا برای انجام یک سفر یک هفته ایی مثلا به آنتالیا باید رقم قابل توجهی از چرخه اقتصادی خانواده خارج بشه و در اختیار سفر قرار بگیره  . حالا اگه خانواده پرجمعیتی داشته باشی این رقم به صورت دردآور تری افزایش پیدا می کنه و سرپرست خانواده مجبور میشه بخش قابل توجهی از درآمد سالیانش  رو به این مقوله تخصیص بده . خیلی ها هم میگن اونهایی که می رن سفر وضع مالیشون خوبه و براشون فرقی نمی کنه تور مسافرتی چند باشه و چقدر افزایش پیدا کرده باشه به هر حال قضاوت رو میزاریم یه عهده خود ما . 
پس با این توضیح می تونیم حدس بزنیم که حالا که قراره چنین هزینه هایی برای  تورهای مسافرتی پرداخت بشه انتخاب هتل و مجری تور اهمیت ویژه تری پیدا می کنه و میشه گفت که دیگه آزمون و خطا در این شرایط می تونه هزینه سنگینی داشته باشه . پس دقت کنید چه هتلی انتخاب می کنید و تور رو از کی می خرید تا بعدا از انتخابتون پشیمون نشید .
خوب ، امسال تصمیم گرفتیم تا بعضی هتلها در مقاصد پر رفت و آمد روخیلی خودمونی  براتون تجزیه و تحلیل کنیم تا شاید بتونیم تو انتخاب هتل و تور کمکی بهتون کرده باشیم و شاید هم بتونیم خودمون به عنوان فروشنده تو این پروسه در کنارتون باشیم .
اولین هتلی که قصد داریم راجع بهش صحبت کنیم هتل گرانادا لاکچری بلک توی آنتالیاست


خیلی ها وقتی راجع به هتلها مطلب تولید می کنند ، شروع می کنند از تعداد طبقات هتل و متراژ هتل و ..بحث می کنند که به نظر ما این کمک زیادی به مسافر نمی کنه . مهم اینه که مسافر از جزییات هتل اطلاعات کسب کنه تا بفهمه وقتی مثلا می رسه به هتل گرانادا لاکچری آنتالیا چه چیزی منتظرشه و قراره چه سرویسهایی با چه کیفیتی بگیره . هتل گرانادا رو ما وقتی دیدیمش که هنوز تو خاک و خل بود و تازه داشت تکمیل میشد . ترکها تو هتل سازی خیلی قوی هستند و اون سالی که ما برای بازدید رفتیم صاحل هتل آقای حاجی عثمان ادعا می کرد تا آخر سال تمومش میکنه و انصافا هم به قولش عمل کرد و نوروز اون سال ما اولین شرکتی بودیم که مسافرامونو برای تعطیلات نوروز به گرانادا لاکچری بلک فرستادیم .


اولا اگر با پرواز مستقیم به آنتالیا برید از فرودگاه تا هتل تو منطقه ( بلک ) یک ساعتی تو راهید . اونایی که رفتن آنتالیا می دونن ، منطقه بلک خیلی سرسبز و زیباست و معمولا هتلهای خوبش جنگلی ، ساحلی هستند . اما هتل گرانادا همچین موقعیتی رو نداره و تقریبا میشه گفت وسط یه منطقه مسکونی قرار گرفته . و طبیعتا خبری از ساحل و جنگل تو هتل گرانادا نیست و این شاید بزنه تو ذوقتون که طبیعی هم هست ولی نگران نباشید .. چشمتون به تاسیسات و امکانات هتل که بیوفته همه چیز رو فراموش می کنید و دلتون می خواد هر چه زودتر برین داخل و شروع کنید به کشف هتل .. یه جایی خونده بودم که معنی گرانادا یعنی ( دانه انار ) که خوب این داستان انار رو تو معماری هتل حسابی می بینید ، مثلا سر ستونهای بلند هتل رو به شکل تاج انار طراحی کردند که حسابی از دور و نزدیک تو چشم می خوره .. یه نکته جالب هتل گرانادا اینه که صاحبش ( حاجی بی ) شدیدا به ایرانیها علاقمنده و همیشه از نزدیک مسائل مربوط به مسافرهای ایرانی رو پیگیری می کنه ..


وقتی وارد هتل میشید یه مسافت کوتاهی رو بعد از کنترلهای اولیه جلوی درب ورودی طی می کنید تا به میدون جلوی در لابی برسید . از اتوبوس یا ماشین که پیاده شدید وقتی وارد لابی هتل که شدید معمولا چند تا از پرسنل ایرانی هتل از شما استقبال می کنند و باقی ماجرا .. لابی هتل نسبت به اون تاسیسات گسترده و سازه های عجیب و غریب زیاد بزرگ نیست ، ولی خوب زرق و برق خوبی داره و خوب دکور شده . هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا با یه ترفند خوب قسمت تفریحی هتل رو که شامل استخرهای آنچنانی و پارک آبی با امکانات عالیه رو با کمک یه زیر گذر جذاب داخل هتل با سایر بخشها جدا کرده ، یعنی وقتی وارد دنیای تفریحات این هتل میشید انگار وارد یه دنیای دیگه شدید و اینجاست که خانواده ها به خصوص بچه ها حسابی کیف می کنند .. هتل نقطه ضعفهایی هم داره ، مثلا من سایز اتاقهاشو نمی پسندم ، به نظرم کمی کوچیک و دلگیر به نظر میاد . البته شاید هم برای جا دادن هزار تا اتاق تو این هتل مجبور بودن کمی اتاقها رو کوچیکتر دربیارند .. هتل گرانادا برنامه هاش همیشه سر زبونها بوده .. به خصوص برنامه هایی که تو هتل و در ایام خاص برگزار میشه ، من همیشه تبلیغاتشو می بینم ..یعنی کلا وقتی هوا خوبه مثل ایام تابستون امکانات خارجیش مثل پارک آبی و استخر و شهر بازی و .. مسافرها رو حسابی سرگرم می کنه ، وقتی هم هوا کمی سرد میشه مثل عید نوروز با برنامه های داخلیش مسافر رو حسابی سرگرم میکنه .. البته استخرهاش و پارک آبیش هم مجهز به سیستم گرمکن هست و معمولا استخر و پارک آبی با آب گرم تو نوروز هم به راهه . تو ایام نوروز این برنامه ها برای ما ایرانیها خیلی جذابه .. چون یه تنوع خوبی تو سفر ایجاد میکنه .. تا اونجایی که شنیدم تو نوروز 1403 هم قرار حسابی شلوغش کنن ..و اما غذا ،  راجع به غذاش باید بگم نه زیاد خوبه و نه زیاد بد .. ولی قطعا با توجه به پسوند لاکچری هتل گراناد ، غذایی در خور این پسوند ارائه نمی ده .. 
برخورد پرسنل هم بد نیست ، ولی وقتی هتل خیلی شلوغ میشه اوضاع کمی فرق میکنه .. در کل هتل گرانادا لاکچری اگه قیمتش منطقی و درست باشه می تونه انتخاب خوبی برای سفر باشه ، هم تابستون و هم نوروز . پیشبینی می کنم هتل گرانادا لاکچری آنتالیا برای نوروز 1403 هم با دست پر وارد بازار ایران بشه .. اگه سوالات بیشتری راجع به  هتل گرانادا لاکچری در نوروز 1403یا رزرو هتل گرانادا  برای سایر ایام داشتید حتما با ما تماس بگیرید . 
هتل گرانادا 
هتل گرانادا لاکچری
هتل گرانادا لاکچری بلک
هتل گرانادا لاکچری آنتالیا
قیمت تور هتل گرانادا لاکچری
هتل گرانادا لاکچری نوروز 1403
رزرو هتل گرانادا لاکچری آنتالیا
هزینه تور هتل گرانادا لاکچری آنتالیا
مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX