هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا

گردشگری علی سربالاوند 24 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

به طور کلی ما ایرانیها علاقه خاصی به کلمه لوکس و دلوکس داریم ، تا جایی که حتی حاضریم بابت کلمه دلوکس که بعضی اجناس و خدمات یدک می کشند ، پول بیشتری خرج کنیم و برای به دست آوردنش هر سختی رو تحمل کنیم .. مثل خونه لوکس ، ماشین لوکس و حتی هتل لوکس .

توی سفر هم هتل لوکس و امکانات دلوکس هم داستان خودشو داره . این بار قصد داریم یکی دیگه از هتلهای پرفروش آنتالیا به نام هتل سوئنو دلوکس بلک رو براتون بررسی بکنیم و ببینیم که واقعا این هتل لوکس و دلوکس هست یا نه .. چون معمولا قیمت این هتل کمی بالاتر از هتلهای پنج ستاره آنتالیا برای فروش ارائه میشه و معمولا هم خیلی سریع پر میشه .

خوب ، اولا راجع به منطقه ایی که هتل قرار گرفته باید بگم که انصافا از نظر موقعیت مکانی جای خیلی خوبی قرار گرفته .. یعنی توی بلک آنتالیا ، کلا منطقه بلک آنتالیا مرکز تجمع هتلهای بزرگ و معروف آنتالیاست .. از لارا و کوندو که عبور می کنیم و وارد جاده بلک که میشیم، در میانه راه  ، یکی از خروجیها رو به سمت راست می پیچیم و یه منطقه سرسبز و خوشگل ، پر از درختهای بلند و انبوه رو می بینیم .. وارد این مسیر که میشید قبل از رسیدن به هتل سوئنو دلوکس بلک حتما چشمتون له هتلهای دیگه ایی هک می یوفته که قبلا اسمشونو شنیدید . مثل هتل بلیس ، یا هتل کالیستا و هتل سلکتوم لاکچری بلک ، هتل سوئنو دقیقا کنار هتل کالیستا و سلکتومه که انصافا این دو هتل هم هتلهای خوب آنتالیا هستند .

ورودی هتل سوئنو بزرگ و قابل توجهه ، قبل از ورود مشخصات شما رو چک می کنند و بعد از این که خیالشون راحت شد که شما مسافر هتل هستید به شما اجازه ورود میدن و اون وقت شما می تونید وارد هتل بشید ..

مسیر زیبایی رو تا درب ورودی ساختمان طی میکنید و قطعا وقتی چشمتون به ساختمان مرکزی هتل بیوفته با خودتون می گید .. اوه .. عجب هتلیه ..

البته یه نکته رو باید اضافه کنم که تو این بخش یه هتل دیگه هم داخل محدوده سوئنو دلوکس هست که اسمش سوئنو گلف که همون طور که از اسمش پیداست ، مخصوص گلف بازهای حرفه ایی ساخته شده . کمی قدیمیه ولی دکوراسیون و فضاش کاملا اروپایی پسنده و اکثر مسافرهاش هم همه اروپایی و انگلیسی هستند .. حسن اقامت تو این مجموعه اینه که با اقامت تو هر کدوم از این هتلها می تونید به صورت رایگان از امکانات اون یکی هتل هم استفاده کنید .

خوب ، برمی گردیم به هتل سوئنو دلوکس . وقتی وارد لابی میشید فضای خیلی زیبایی نظر شما رو جلب می کنه .. یه سالن بسیار بزرگ که انتهاش یه پیانوی خوشگل گذاشته شده و یه دکور کشتی بزرگ و زیبا که معمولا مسافرها برای صرف چای و کیک و گوش دادن به قطعات زنده پیانو می تونن داخلش بشینند و البته امکانات دیگه که باید خودتون کشف کنید .

دقیقا وسط سالن یه را پله دو طرفه رو به پایین هست که وقتی ازش پایین میرید قسمت اصلی و مهم هتل رو اونجا می بینید ، مثل کلاب و سالن تئاتر و کلاب بچه ها و شهر بازی و اسپا .. و البته یه راه دسترسی به محوطه بیرون هتل . . البته باید بگم که شهربازی و اسپای هتل پولیه و رایگان نیست .

وقتی از درب طبقه پایین وارد محوطه بیرونی هتل میشید .. فضایی فوق العاده می بینیید که تشکیل شده از فضای سبز و استخرهای پیچ در پیچ و پارک آبی مفصلو باقیه امکانات .

پس تا اینجا می تونیم بگیم این هتل از نظر موقعیت مکانی و فضایی نمره قبولی گرفته ..

نوبت به اتاقها می رسه ، اتاقهاش نه بزرگه و نه کوچیک ، دکوراسیون داخل اتاقها قطعا لوکس نیست ولی شیک و تمیزه .. حتی تو بعضی اتاقهاش شاید حس کنید که اشیاء کمی قدیمی هستند .

پس اتاقها تا حدودی می تونن از امتیاز هتل کم کنند .

در ارتباط با غذا سرویس باید بگم که غذاش بد نیست ولی قطعا نمی تونه غذای یه هتل لوکس باشه .. بعضی روزها از دستشون درمیره و غذااهای خوب سرو می کنند و بعضی روزها می بندنتون به سبزیجات و .. برخورد پرسنلش انصافا خوبه وبرای  خدمت رسانی چیزی کم نمیزارن براتون

پس غذا و سرویس رو میشه خوب توصیف کرد اما هنوز با دلوکس بودن فاصله داره ..

در مورد تفریحات داخل هتل باید بگم که انصافا تیم سرگرمیشون خوبه ، خوب رسیدگی میکنند و برنامه های مختلف و متنوعی اجرا می کنند .. اما باز توی شش شب اقامت شاید حوصله تون سر بره ..هر وقت حوصله تون سر رفت پا شید یه سر به اون یکی هتل بزنید ( فضاش بی نظیره ) و از منظره زمینهای گلف لذت ببرید .

در کل هتل سوئنو دلوکس می تونه با کمی اقماض نمره قبولی بگیره .. اما میشه گفت که از همه نظر هتل لوکسیه ؟ قطعا خیر

اگه قصد خرید تور هتل سوئنودلوکس بلک آنتالیا رو دارید ، حتما یه تماس با آژانس خودتون یعنی ابرآسا بگیرید .. ما این هتلو حفظیم

هتل سوئنو

هتل سوئنو دلوکس

هتل سوئنو دلوکس بلک

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا

قیمت تور هتل سوئنو دلوکس بلک

مجری مستقیم تور هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

هتل سوئنو دلوکس بلک نوروز 1403

رزرو هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

هزینه تور هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

رزرو تور آنتالیا هتل سوئنو دلوکس نوروز 1403

مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX