تور مارماریس نوروز 1403

راهنمای سفر علی سربالاوند 02 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
سفر به شهر مارماریس ترکیه در ایام نوروز، یکی از بهترین تجربیات سفر برای علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ و طبیعت است. این شهر با داشتن تاریخ غنی، طبیعت زیبا و فعالیت های گردشگری متنوع، همواره مورد توجه مسافران ایرانی بوده است. در ادامه به بررسی مزیت های سفر به مارماریس در نوروز می پردازیم.

1- تاریخ و فرهنگ مارماریس: مارماریس با داشتن تاریخ غنی، برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر چشمگیر است. شهرهای تاریخی مثل مارماریس با قلعه ها، بناهای تاریخی و موزه های هنری و تاریخی، همه جا در این شهر پیدا می شوند.
2- طبیعت زیبای مارماریس: مارماریس با داشتن دریاچه های بزرگ و رودخانه های پرآب، جذابیت زیادی برای علاقه مندان به گردشگری طبیعی دارد. همچنین، فصل بهار در مارماریس بسیار زیباست و گل های مختلف در این فصل به طور پررنگ تری شکل خود نمایی می کنند .
3- غذاهای محلی مارماریس: غذاهای محلی مارماریس با طعم و اصالت خود، جذابیت زیادی برای علاقه مندان به غذا دارد. غذاهای محلی از جمله کباب، دلمه، در سفر به مارماریس حتما باید تجربه شوند.
4- بهترین فصل  برای سفر به مارماریس:
 بهترین هوا برای سفر به  مارماریس در نوروز است. در این فصل، هوا خنک و خشک است و توریست ها می توانند از دیدن جاذبه های گردشگری لذت ببرند.
5- مردم دوست داشتنی و خوش برخورد مارماریس: مردم مارماریس خوش برخورد و دوست داشتنی هستند ،  قطعا در سفر به این شهر تجربه خوبی برای مسافران رقم خواهد خورد.

6- هزینه های کمتر سفر به مارماریس: در ایام نوروز سفر به مارماریس در مقایسه با شهرهای  دیگر ترکیه، هزینه کمتری دارد. همچنین، در ایام نوروز قیمت های بلیط و اقامت در هتل های آل و یوآل نیز کاهش می یابد.
7- فعالیت های گردشگری متنوع: مارماریس با داشتن فعالیت های گردشگری متنوع، برای تمام سلیقه ها جذاب است. از بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی تا شنا، ماهیگیری و سفر در رودخانه ها، فعالیت های گردشگری مارماریس به شمار می آیند.
به طور کلی، سفر به مارماریس در نوروز، تجربه بسیار جذاب و خاطره انگیزی است که همه علاقه مندان به سفر و تجربه فرهنگ و طبیعت، به شدت توصیه می شود. 
تور مارماریس نوروز ۱۴۰۳
رزرو تور مارماریس نوروز ۱۴۰۳
مجری مستقیم تور مارماریس
قیمت تور مارماریس نوروز ۱۴۰۳
مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX