هتل کایا پالازو بلک آنتالیا نوروز 1403

گردشگری علی سربالاوند 25 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

هتل کایا پالازو یا به قول ما ایرانیها هتل کایا پلازا گلف بلک آنتالیا برادر بزرگتر هتل کایا بلک تو آنتالیاست که تو سگمنت هتلهای لوکس آنتالیا در حال رقابته ، جالب اینه که تو آنتالیا خیلی از هتلها لوکس نیستند اما به پسوند اسمشون برای تاثیر گذاری بیشتر لوکس اضافه کردن و بعضی هتلها واقعا لوکس هستند و لی پسوند اسمشون کلمه لوکس رو اضافه نکردند .. هتل کایا پالازو بلک جزو اون دسته هتلهایی که انصافا لوکسه ولی از پسوند لوکس استفاده نکرده .

حالا چرا این هتل رو قراره بررسی کنیم .. چون احتمالا در آینده نزدیک بیشتر اسم این هتل رو می شنوید و قطعا به دلیل تعدد هتلهای 5 ستاره آنتالیا برای انتخاب نهایی نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتری خواهید داشت .

یه منطقه پر از درختهای سربه فلک کشیده کنار دریای زیبای مدیترانه رو در نظر بگیرید که دو تا ساختمون زیبای قوس دار با معماری مرکب از چوب و سنگ با کلی امکانات جور واجور مثل استخر و زمین گلف و پارک آبی وسطش قرار گرفته و این محیط به قدری جذاب و دوست داشتنیه که یه لحظه هم نمی تونی از نگاه کردن بهش دست برداری .. پرسنل مودب و مهربون ، غذاهای رنگ و وارنگ ترکی و فرنگی و کلی برنامه های شاد و مفرح ، همه و همه دست به دست هم دادند تا تو خودتو مثل ستاره های سینما حس کنی ... این صحنه ها همه متعلق به هتل کایا پالازو بلک آنتالیاست . هتلی پنج ستاره در قلب جنگلهای بلک که با دریای مدیترانه تزئین شده و با تمام امکانات منتظر خدمت گذاری به توئه .

این هتل واقعا جزو لوکسهای آنتالیاست و اگه هزینه تورش براتون توجیه داشته باشه می تونه یکی از بهترین انتخابها تو آنتالیا باشه .

حالا نوبت می رسه به بررسی هتل کایا پالازو بلک آنتالیا ..

از فضا و محیط تقریبا نمیشه ایرادی ازش گرفت ، تو تابستون مناسب برای فعالیت های تفریحی خارج از ساختمون هتل و تو ایام دیگه مثل نوروز ایده آل برای فعالیتهای داخل ساختمون هتل ..یعنی با گرم شدن هوا امکانات محیطی هتل و با سرد شدن هوا امکانات داخلی هتل شما رو حسابی می تونه مشغول بکنه .

از غذا و نوشیدنی و شکم گردی میشه گفت بهترین ها رو ارائه میدن ، یعنی خساست تو کارشون نیست ، گوشت و ماهی و غذاهای فرنگی تو بهترین سطح تو این هتل سرو میشه و قطعا ما ایرانیها رو که غذا برامون خیلی مهمه رو راضی نگه میداره .

برنامه های هتل هم مفصل و متنوعه ، تیمهای انیماسیون مجرب چه برای بچه ها و چه برای بزرگسالها سنگ تموم می زارن ..

خلاصه این هتل رو می تونید به عنوان پیشنهاد سرآشپز حساب کنید .

اگرتصمیمی  برای خرید تور هتل کایا پالازو بلک آنتالیا و یا رزرو هتل دارید ، حتما با ما تماس بگیرید . نرخهای ما دست اول و مناسبه .

هتل کایا پالازو

هتل کایا پالازو بلک

هتل کایا پالازو بلک آنتالیا

تورهتل کایا پالازو بلک آنتالیا

قیمت تور هتل کایا پالازو بلک آنتالیا

مجری مستقیم تورهتل کایا پالازو بلک آنتالیا

هتل کایا پالازو بلک آنتالیا نوروز 1403

رزرو هتل کایا پالازو بلک آنتالیا

هزینه تور کایا پالازو بلک آنتالیا

مجری مستقیم تورهتل کایا پالازو بلک آنتالیا

رزرو تور آنتالیا هتل کایا پالازو بلک نوروز 1403

مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX