هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا نوروز 1403

گردشگری علی سربالاوند 26 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

از روز اولی که هتل آدالیا الیت لارا با اون شکل و شمایلش و گنبدهای چشم نوازش  تو منطقه لارا افتتاح شد و ما به عنوان میهمانان ویژه در اون شرکت داشتیم تا به امروز همیشه سر زبونها بوده .. نه اینکه هتل خیلی آنچنانی و سوپر دلوکس باشه ، نه .. ولی یه جاذبه خاصی این هتل داره که همیشه مسافرهای ایرانی رو به خودش جذب کرده ..


وارد جاده لارا که میشید بی اختیار هتل های مختلفی سمت چپ و راست جاده نظرتونو جلب می کنه .. به سمت کوندو که حرکت کنید .. بعد از دلفین امپریال و رویال وینگز و بایا لارا و .. دقیقا روبروی هتل آسکا لارا تاسیسات دوست داشتنیه هتل آدالیا الیت لارا به شما چشمک می زنه .. و مطمئن هستم بدون استثنا همه مسافرینی که از جلوی این هتل رد شدن ، حتما تو دلشون با خودشون گفتند که ای کاش می شد یه بار بریم داخل این هتل رو ببینیم .. 


اولا موقعیت مکانیش بی نظیره .. ازهتل که بیرون بیایید به تقریبا همه چیز در دسترسه .. از مغازه و سوپر مارکت بگیرید تا مرکز خریدهای کوچیکی که جدیدا تو لارا ایجاد شده ..هتل نه زیاد به مرکزآنتالیا دوره و نه نزدیک .. با تاکسی و .. خیلی راحت می تونید خودتونو به مراکز خرید مثل تراسیتی و مارک آنتالیا و دیپو برسونید .. و یا اگر دلتون خواست سری هم به کاله ایچی بزنید .. خلاصه از نظر موقعیت مکانی نمره اش بیسته .


تاسیسات هتل سر حال و سرزنده است و همیشه در حال بروز شدن و رسیدگیه . تمیزه .. منظمه و از همه مهمتر مدیرهای با انگیزه ایی تو کل فصول بالای سر هتل هستند .
یه لابیه خوشگل مستطیلی شکل و فضای سبز جذاب با یه ساحل شنی رمانتیک و دیگر امکانات تو آدالیا الیت لارا هم مهیاست ..
اتاقهاش 3 تا تیپ داره .. اتاقهای استاندارد .. اتاقهایی که از یک جهت رو به دریاست و اتاقهایی که کاملا رو به دریاست و تراسهای خوشگلی برای استراحت داره . سایز اتاقهاش خیلی بزرگ و جاداره و دکوراسیون اتاق گرم و مدرنه .
غذا و نوشیدنیش هم قابل قبوله و کمتر مسافری ازش شکایت می کنه .


کلا تو تمام این سالها یه مسافر شاکی ار هتل آدالیا الیت نداشتیم .. چه در ایام نوروز و چه در ایام دیگه سال مثل تابستون .. 
برنامه های خود هتل هم جذاب و سرگرم کنندست .. این برنامه ها تو ایام نوروز که نمیشه از امکانات بیرونی هتل مثل ساحل و دریا زیاد استفاده کرد خیلی با اهمیت میشه .. چون اگر هتل سوت و کور باشه حوصله همه سر میره .. اما آدالیا الیت لارا همیشه هتل گرم و پر جنب و جوشی بوده ..


راستی تو آخرین بروز رسانی تو نظرسنجی های جهانی درباره این هتل امتیازش 8/8 از 10 بوده که خوب امتیاز قابل توجهی بوده .
اگه قصد رزرو این هتل و یا خرید تورشو داشتید حتما یه تماس با ابرآسا بگیرید ...



هتل آدالیا آنتالیا
هتل آدالیا الیت آنتالیا
هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا
تورهتل آدالیا الیت آنتالیا
قیمت تورهتل آدالیا الیت آنتالیا
مجری مستقیم تورهتل آدالیا الیت لاراآنتالیا
هتل آدالیا الیت لارا نوروز 1403
رزرو هتل آدالیا الیت آنتالیا 
هزینه تورهتل آدالیا الیت آنتالیا
رزرو تور آنتالیا هتل آدالیا الیت نوروز 1403

مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX