هتل آسکا لارا آنتالیا نوروز 1403

گردشگری علی سربالاوند 26 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

هتل آسکا لارا یه هتل  5 ستاره در حد متوسط رو به بالا  تو همسایگی هتل های آدالیا الیت لارا و رویال سگینوس لارا اون دست جاده قرار گرفته .
هتل آسکا لارا یکی انصافا  لوکس حساب نمیشه و من با نوشتن  تجربیات اقامتم تو این هتل سعی میکنم به انتخاب شما کمک کنم . هتل آسکا لارا آنتالیا یکی از معدود هتل های آنتالیاست که خیلی به آرامش مسافرینش اهمیت میده به همین دلیل از رزرو آقای مجرد خودداری می کنه تا خانواده ها و بانوان با آرامش و با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشند.
از اقامتم در هتل براتون بگم که ، اتاق بزرگ و مناسب و رو به دریا بود، یکی از مزیت های هتل آسکا لارا داشتن اتاق های رو به دریا ، استاندارد ، دید غیر مستقیم به دریا و اتاق های خانوادگی .



بعد از ورود به هتل و دریافت اتاق که با رفتار مودبانه رزرویشن روبرو شدم به سمت اتاق حرکت کردم که واقعا کمتر از 2 دقیقه بود ، یکی از نکات مهم حداقل برای من که راحت هم از امکانات هتل استفاده کنم و هم در کمترین زمان ممکن در اتاقم باشم .



هتل آسکا لارا در منطقه لارا آنتالیا واقع شده که همونطور که می دونید منطقه لارا یکی از بهترین منطقه های انتالیا بدلیل زیبایی و دسترسی راحت به مراکز خرید می باشد .
هتل آسکالارا 5 ستاره هست و دارای دو ساختمان می باشد ، ساختمان اصلی هتل آسکا لارا و ساختمان فرعی که به ریور ساید ( کنار رودخانه ) معروفه ، تفاوت ساختمان اصلی و فرعی در این هست که مسافران ساختمان اصلی دسترسی راحت تری به امکانات هتل مثل رستوران ، اسخر و ... دارند ولی مسافران و توریست های ساختمان فرعی ( آسکا لارا ریور ساید ) باید حداقل با ۷ یا ۸ دقیقه پیاده روی به سمت ساختمان اصلی حرکت کنند تا به امکانات هتل آسکا لارا دسترسی داشته باشند .



خب بریم سراغ متراژ و جزئیات هتل آسکا لارا ، از امکانات هتل آسکا لارا می شه به رستوران اصلی ، رستوران های آلا کارته ، استخر ، سینما و ساحل اختصاصیش اشاره کرد .
متراژ ساختمان هتل آسکا لارا نه چندان بزرگ و خسته کننده مثل گرانادا لاکچری بلک هست و نه چندان کوچیک ، پس واقعا مناسب مسافرینی هست که خیلی راحت می خوان به تمام امکانات هتل دسترسی داشته باشند .



ساحل اختصاصی با ساختمان اصلی ۵ دقیقه ( پیاده روی ) فاصله دارد که اون دست جادست ،البته خود هتل شاتل ( سرویس رفت و آمد رایگان ) برای ساحل اختصاصی در نظر گرفته و هر 15 دقیقه چه در هتل و چه در ساحل حضور دارند .

شاید برای بعضی مسافران این فاصله ۵ دقیقه ای که ساحل در روبروی هتل قرار داره ، نکته منفی به حساب بیاد ، ولی از نظر من با توجه به قیمت هتل و فاصله پیاده روی کم که آدم می تونه هم با همراهش گرم صحبت باشه و یا با استفاده از شاتل واقعا نکته منفیی به حساب نمیاد .

در کنار خط ساحلی هتل ، شما می تونید از قایق ، تور غواصی  ، کشتی و سایر تفریحات جانبی استفاده کنید ، یکی از مزیت هایی که بدلیل ساحل بزرگ و اختصاصی هتل آسکا لاراست .

امکانات پارک آبی و استخر کودکان همه در محوطه ساحل اختصاصی
هستند ، می تونم بگم که هتل آسکا لارا یکی از بزرگترین ساحل های منطقه لارا را داراست .


متراژ اتاق های آسکا لارا واقعا مناسب و بزرگ هستند ، و می تونید در هتل آسکا لارا راحت استراحت کنید .



سینمای این هتل کاملا رایگان می باشد و می تونید هر وقت دلتون خواست وارد سینما بشید .



این هتل شامل بخش SPA یا مرکز سلامتی هم هست که مسافرینی که قصد ماساژ ، ریلکس کردن در حمام ترکی و ... را دارند راحت از این امکانات استفاده کنند .

رستوران این هتل بسیار تمیز و شیک بوده و همچنین دارای تنوع غذایی متفاوتی می باشد که البته باید بگم تنوع غذایی در اکثر هتل های آنتالیا یکسان هست .



پیشنهاد ما به شما اگر بدنبال اقامت در یک هتل ۵ ستاره با قیمت مناسب و اقتصادی هستید ، هتل آسکا لارا آنتالیا می تونه گزینه خوبی باشه ، بخصوص که دارای دو ساختمان اصلی و فرعیه ، یعنی ساختمونه ریور سایدش ارزونتره .
اگه قصد رزرو این هتل و یا خرید تور این هتل هستید حتما با ابرآسا ، آژانس خودتون تماس بگیرید .

هتل آسکا آنتالیا
هتل آسکا لارا آنتالیا
هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا
تور هتل آسکالارا آنتالیا
قیمت تورهتل آسکا لارا آنتالیا
مجری مستقیم تورهتل آسکا لارا آنتالیا
هتل آسکا لارا آنتالیا نوروز 1403
رزرو هتل آسکا لارا آنتالیا 
هزینه تورهتل آسکا لارا آنتالیا
رزرو تور آنتالیا هتل آسکا لارا آنتالیا نوروز 1403


مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX