هتل تولیپ پرا استانبول

هتل تولیپ پرا استانبول
tulip pera hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
هتل تولیپ پرا استانبول

هتل تولیپ پرا استانبول Pera tulip Hotel

هتل تولیپ پرا استانبول هتلی 4 ستاره و با 77 اتاق در منطقه بیوگلو قرار دارد. این هتل در فاصله 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فرودگاه صبیها 8 کیلومتر قرار دارد. 

از جمله امکانات رفاهی هتل تولیپ پرا استانبول می توان به رستوران، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، صبحانه بوفه باز، مغازه سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وایفای، کافی نت، اتاق های کنفرانس، مرکز برگزاری همایش، آسانسور، روزنامه، اتاق های خانوادگی، سرویس های شست و شو مانند اتوشویی، خشکشویی، واکس کفش اشاره کرد.
در هتل تولیپ پرا استانبول دو رستوران با نام های دب لانج که به سرو غذاهای بین المللی می پردازد و برای صبحانه، ناهار و شام قابل استفاده است و رستوران برتوچی که دارای غذاهای متنوع است و فقط جهت شام این رستوران قابل استفاده است قرار دارد.

از امکانات اتاق های هتل می توان به تلویزیون جهانی، اینترنت وایفای و سیمی رایگان، سرویس خواب بسیار با کیفیت، تهویه مطبوع به همراه کنترل دستی، روزنامه رایگان، خدمات نگهداری و پرستاری از کودک. در صورت درخواست اتو و میز اتو آورده می شود. سرویس پذیرایی در اتاق  24 ساعته است. گاو صندوق دیجیتالی جهت قرار دادن اشیاء قیمتی نیز موجود است. دستگاه چای و قهوه ساز، یخچال کوچک و خوراکی های گوناگون با هزینه مجزا نیز در اتاق های هتل قرار دارد. سرویس بهداشتی و حمام خصوصی که دارای لوازمی از قبیل آرایشی و بهداشتی مانند سشوار، حوله، صابون و ... است.  

کارکنان هتل به زبان های ترکی، عربی، روسی و انگلیسی صحبت می کنند.

آدرس هتل تولیپ پرا استانبول: Asmalı Mescit, Meşrutiyet Cd. No:103, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
شماره تماس هتل تولیپ پرا استانبول: 00 85 243 212 90+

امکانات و خدمات هتل تولیپ پرا استانبول ‌
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه خشکشویی صندوق امانات سشوار یخچال
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX