هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا
calista luxury resort Hotel antalya
درجه هتل:
کالیستا لاکچری ریزورت
هتل کالیستا لاکچری ریزورت بلک ، آنتالیا
هتل ۵ ستاره کالیستا لاکچری ریزورت بلک شهر آنتالبا ، بدون شک یکی از هتلهای ویژه ، چه از نظر معماری ، چه از نظر خدمات و چه از نظر موقعیت مکانی تو آنتالیاست . محوطه کالیستا پوشیده از درختهای سر به فلک کشیده کاج با زیبایی و وقار خاصی  تمام بناهای و ساختمانهای این هتل رو مثل یک نگین تو خودش جا داده و از طرفی وجود دریای مدیترانه در کنار این جنگل رویایی جذابیت این اقامتگاه لوکس رو برای مسافرین دو چندان نموده .

این هتل فوق العاده اولین دریافت کننده عنوان بین المللی ( ستاره سبز ) در میان هتلهای آنتالیاست و از همین رو با دریافت امتیاز ۹.۱ از ۱۰ فاصله معناداری از دیگر هتلهای مطرح آنتالیا داره .. این هتل لوکس در یکی از زیباترین مناطق بلک آتتالیا قرار گرفته و دقیقا چسبیده به هتل سوئنو دلوکس و سلکتوم لاکچری سالهاست که جزو انتخابهای اول مشکل پسندان در سفر به آنتالیاست .
از بدو ورود به هتل کالیستا لاکچری حس آرامش و لوکس بودن به سراغتون میاد و معماری خاص ساختمانهای این هتل شما رو مات و مبهوت می کنه .

این هتل تنها هتل آنتالیاست که ساختمانهاش به صورت ۳۶۰ درجه و دایره کامل بنا شده و این خصیصه باعث شده که اقامت در اتاقهای لوکس و جادار با دکراسیون فوق العاده جذاب تر از دیگر هتلهای آنتالیا باشه .
پرسنل حرفه ایی و خدمات استاندار و برخورد صمیمی کارکنان این هتل حال و هوای اقامت تو این هتل را متفاوت می کنه و هر خانواده ایی با هر سلیقه ایی رو به خودش جلب می کنه .
فضاهای باز و بسته این هتل بی نظیر و خاص هستند و این باعث میشه که چه در ایام نوروز و چه در ایام تابستان مسافرها از فضای کافی برای سرگرمی برخوردار باشند .

امکانات کامل تفریحی ، رستورانهای متنوع با غذاهای با کیفیت ، برنامه های سرگرمی گوناگون در کنار آرامش خاص منطقه همه و همه تعطیلات متفاوتی رو برای شما مسافرین عزیز رقم خواهد زد .
به امید دیدار شما در هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا

امکانات و خدمات کالیستا لاکچری ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس سونا اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX