آکواریوم فلوریا استانبول مشهورترین مکان دیدنی استانبول

گردشگری فریبا آردم 11 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

معرفی آکواریوم فلوریا استانبول

اگر بخواهیم درباره آکواریوم استانبول صبحت کنیم باید بگوییم آکواریوم استانبول در محله فلوریا استانبول در مرکز استانبول در سال 2011 ساخته شد و عنوان بزرگترین آکواریوم موضوعی (در آکواریوم های موضوعی، بخش های متفاوتی وجود دارند که محیط آبی نقاط مختلف جهان را معرفی میکنند) جهان را از آن خود کرد. مساحت آکواریوم استانبول در حدود 22 هزار متر مربع است و در دو طبقه ساخته شده است. در این آکواریوم موضوعی، نوع طراحی فضا به گونه ای است که بینندگان علاوه بر موجودات آبی، با بافت های گیاهی و محیط آن منطقه آشنا شوند. اگر قصد بازدید از این آکواریوم زیبا را دارید می توانید با تهیه تور استانبول به شهر زیبای استانبول سفر کرده و از این آکواریوم زیبا دیدن نمایید. آکواریوم استانبول از جمله مشهورترین مکان های دیدنی استانبول است که در حاشیه شهر و در نزدیکی فرودگاه آتاتورک ساخته شده است.

بخش های آکواریوم استانبول

در آکواریوم استانبول بیش از 17 هزار گونه جانوری در حجم آب حدود هفت هزار متر مکعب نگهداری می شود. از جمله حیوانات موجود در آکواریوم استانبول می توان به بادکنک ماهی، آراپایما، ماهی مرکب بنگگای، مار ماهی خالدار، مار ماهی راهدار، سفره ماهی و پنگوئن اشاره کرد. این آکواریوم بخش های مختلفی دارد که می توانید با گذشتن از هر بخش پوشش گیاهی، جانداران دریایی وشرایط جغرافیایی آن منطقه را مشاهده نمایید. برای گذشتن از بخش های هفتگانه آکواریوم استانبول باید مسافتی حدود 1.2 کیلومتر را طی کنید.

آکواریوم فلوریا استانبول

امکانات آکواریوم استانبول

امکانات آکواریوم استانبول فقط به موجودات آبزی موجود در این آکواریوم ختم نمی شود. در این مرکز، خدمات تفریحی مثل غذا دادن به ماهی ها نیز ارائه می شود. اگر به آکواریوم استانبول رفتید حتما به هزار توی آئینه هم سری بزنید.

فروشگاه آکواریوم استانبول

بهتر است از این مکان زیبا یک یادگاری با خود ببرید. اگر نمیدانید چه یادگاری بهتر است تا با خود از استانبول ببرید حتما سری به فروشگاه آکواریوم استانبول بزنید تا هدیه ای زیبا را تهیه نمایید. در این فروشگاه کالاها و اجناس مربوط به آکواریوم نظیر عروسک انواع ماهی ها عرضه می شود.

همچنین در مجموعه آکواریوم استانبول رستوران و کافه هایی تعبیه شده است که می توانید به آنجا رفته و از انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم آنجا استفاده کرده و تجدید قوا کنید.

آکواریوم فلوریا استانبول

آدرس آکواریوم استانبول:
Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. No:93, 34153 Florya/İstanbul, Turkey
شماره تماس آکواریوم استانبول:
44 49 744 90+

شاید ذهنتان درگیر این باشد که چگونه خود را به آکواریوم استانبول برسانیم. به منظور رفتن به آکواریوم استانبول می توانید از سیستم حمل و نقل مثل مترو، اتوبوس و تاکسی های استانبول استفاده کنید.

قیمت بلیط آکواریوم فلوریا استانبول

جهت خرید بلیط آکواریوم استانبول و آگاهی از قیمت بلیط آکواریوم استانبول باید بدانید که نرخ خرید حضوری با خرید اینترنتی متفاوت است. نکته اینکه برای کودکان زیر 2 سال نیاز به پرداخت ورودی نیست.

مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX