هتل دورا استانبول|Istanbul Dora Hotel

هتل دورا استانبول
dora hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول Istanbul Dora Hotel

هتل دورا استانبول هتلی 4 ستاره و در مرکز شهر استانبول و در فاصله 31.8 کیلومتر تا فرودگاه صبیحه و تا فرودگاه استانبول 31.2 کیلومتر قرار دارد. این هتل دارای 119 اتاق متنوع در انواع اتاق های دوتخته دبل یا توئین، اتاق های خانوادگی، سوئیت جونیور، اتاق های سه تخته می باشد.

در هتل دورا استانبول کشیدن سیگار ممنوع می باشد، به همین دلیل جهت رفاه حال مسافرین عزیزی که سیگار مصرف می کنند اتاقی مخصوص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. 
طراحی لوکس اتاق های هتل دورا بسیار زیبا و مدرن است و تمام اتاق ها دید بسیار مناسبی به شهر دارند. اتاق های هتل دورا استانبول دارای سیستم تهویه مطبوع می باشند تا دمای محیط را در حد مطلوبی نگه دارند. 
از جمله خدمات رفاهی در اتاق های هتل می توان به مینی بار غیر رایگان، دستگاه چای و قهوه ساز، سبد میوه، سرویس بهداشتی مدرن، حمام مجزا، سشوار که در سرویس بهداشتی موجود است، تلویزیون صفحه تخت، رخت آویز، میز آباژور، مبل و اینترنت، خدمات روم سرویس اشاره کرد. 

امکانات هتل دورا استانبول 

در لابی هتل یک کافی شاپ مجهز به انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر ها وجود دارد. در هتل دورا رستوران لاکارته قرار دارد که دارای انواع غذاهای ترکی و بین المللی ست بوفه صبحانه هتل بسیار متنوع است. در رستوران با موزیک زنده محلی و غیر محلی از مسافران پذیرایی می کنند.
هتل دورا دارای یک سالن همایش جهت قرارها و جلسه های کاری و مجهز به انواع دستگاههای اداری است. 
از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به خشکشویی، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، مرکز اسپا، خدمات ماساژ و جکوزی و سونا، باغ، خدمات 24 ساعته پذیرش و اتاق خواب اشاره کرد.
فاصله هتل دورا تا میدان تکسیم 10 دقیقه است. فاصله هتل تا مترو عثمان بی 10 دقیقه است. برخی از جاذبه های توریستی استانبول مانند کاخ دلما باغچه، برج گالاتا استانبول، بازار ادویه، مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه استانبول در نزدیکی هتل دورا استانبول قرار دارند.

آدرس هتل دورا استانبول: Eskişehir, Dolapdere Cd. No:33, 34437 Şişli/İstanbul, Turkey
شماره تماس هتل دورا استانبول: 70 70 233 212 90+

امکانات و خدمات هتل دورا استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق کافی شاپ خشکشویی سشوار پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی
جکوزی سونا اسپا ماساژ
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX