نرم افزارهای ضروری که در سفر باید داشته باشید

راهنمای سفر علی سربالاوند 15 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

فکر نکنم نیازی به توضیح باشد که امروزه چقدر اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره ما دارند. نرم‌افزارهایی که بیش از چیزی که فکرش را می‌کنیم، در جریان زندگی ما تاثیرگذار شده‌اند و بدون آن‌ها انگار بخشی از جریان روزمان مختل خواهد شد. حال در ادامه این مطلب به معرفی چند اپلیکیشن کاربردی سفر خواهیم پرداخت که برای مسافرت‌هایتان، حتما باید در گوشی‌های هوشمند خود نصب داشته باشید. با جاباما و راهنمای تکنولوژی سفر همراه باشید.

1. نرم افزار Flight Radar :
نرم افزاری که خانواده شما می توانند نصب کنند تا از پرواز و فرود شما همراه شما باشند و از به مقصد رسیدن شما خیالشان راحت باشد ، همچنین در این نرم افزار سایر پروازها را می توانید با جزئیات مبد و مقصد مشاهده نمایید
قابلیت های جالب این نرم افزار این هست که با داشتن شماره پرواز یا فرودگاه مبدا و مقصد می توانید پرواز مسافر خود را پیدا نمایید .


لینک دانلود نرم افزار از گوگل پلی

2.نرم افزار accu weather
در این نرم افزار شما می توانید دمای هوای مقصد خود را مشاهده نمایید ، تا لباس مناسب برای سفر همراه خود داشته باشید ، تا برای هر شرایط آب و هوایی آماده باشید .


لینک دانلود نرم افزار از گوگل پلی

3.نرم افزار uber

یکی از دغدغه های مسافرین گرفتن تاکسی تا هتل و ... می باشد ، بخصوص مسافرینی که با تور سفر نمی کنند ، شما با نرم افزار uber می توانید اقدام به رزرو خودرو نمایید تا شما را راحت به مقصد مورد نظر برساند که همانند نرم افزار اسنپ در ایران می باشد .

دانلود نرم افزار از گوگل پلی 

4. نرم افزار wifox

با استفاده از این نرم افزار شما مشاهده می کنید که کدام یک از فرودگاه ها دارای اینترنت بی سیم هستند تا با خانواده خود در ارتباط باشید .

دانلود نرم افزار از گوگل پلی
5.نرم افزار yelp 

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با از رستوران های اطراف خود غذا سفارش دهید .

دانلود نرم افزار از گوگل پلی

6. google transltate

شما با استفاده از سایت یا نرم افزار google translate می توانید عبارات و جملات را ترجمه نمایید .

دانلود نرم افزار از گوگل پلی





مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX