تور ویتنام نوروز 1403

راهنمای سفر علی سربالاوند 02 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
سفر به ویتنام در نوروز 1403: قطعا سفر به ویتنام در نوروز 1403 می تواند یکی از سفرهای هیجان انگیز و خاطره ساز برای شما مسافرین عزیز باشد.

ویتنام با فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت زیبا و غذاهای لذیذ، همواره مورد توجه مسافران ایرانی بوده است. در ادامه به بررسی مزیتهای سفر به ویتنام در نوروز می پردازیم.

1- فرهنگ و تاریخ ویتنام: ویتنام با داشتن فرهنگ و تاریخ غنی، برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر چشمگیر است. شهرهای تاریخی مثل هوئین، هوآن، هانوی و سایگون با معابد، قصرها و باغ های زیبا، موزه های هنری و تاریخی، از شاخصه های مهم و اصلی گردشگری ویتنام می باشند ..
2- طبیعت زیبای ویتنام: ویتنام با داشتن کوهستان های زیبا، دریاچه های بزرگ و رودخانه های پرآب، جذابیت زیادی برای علاقه مندان به گردشگری طبیعی دارد. همچنین، فصل گل های چینی و گل های برزیلی در ویتنام بسیار مشهور است.

3- غذاهای ویتنامی: غذاهای ویتنامی با طعم و اصالت خود، جذابیت زیادی برای علاقه مندان به غذا دارد. فو، بانه می، نودل و رول های گوشت و سبزیجات از جمله غذاهای محبوب ویتنامی هستند که در سفر به ویتنام حتما باید تجربه شوند.
4-بهترین فصل سفر به ویتنام: فصل بهار بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر با این کشور می باشد .  در این فصل، هوا خنک و خشک است و توریست ها می توانند از دیدن جاذبه های گردشگری لذت ببرند.
5- مردم دوست داشتنی و خوش برخورد ویتنام: مردم ویتنام مهربان ،خوش برخورد و دوست داشتنی بهستند، و این نکته در سفر به ویتنام تجربه خوبی برای مسافران رقم خواهد زد.
6- هزینه  کمتر برای سفر به ویتنام: سفر به ویتنام در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی، هزینه کمتری دارد. هزینه زندگی و خرید در ویتنام نیز بسیار مناسب است.
7- فعالیت های گردشگری متنوع: ویتنام با داشتن فعالیت های گردشگری متنوع، برای تمام سلیقه ها جذاب است. از بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی تا کوهنوردی، شنا، ماهیگیری و سفر در رودخانه ها،تا شکم گردی و .. از جذابیتهای این کشور به شمار می رود 
به طور کلی، سفر به ویتنام در نوروز، تجربه بسیار جذاب و خاطره انگیزی است که بازدید از این کشور به همه علاقه مندان به سفر به شدت توصیه می شود .
تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳
قیمت تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳
مجری مستقیم تور ویتنام
رزرو تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳
مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX