هتل لیبرتی فابی مارماریس

هتل لیبرتی فابی مارماریس
liberty faby Hotel marmaris
درجه هتل:
لیبرتی فابی مارماریس
هتل لیبرتی فابای در فتحیه، 800 متری ساحل اکماز، محل اقامتی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ ارائه می دهد. این هتل با داشتن یک سالن استراحت مشترک، از مهمانان با رستوران، پارک آبی و تراس نیز استقبال می کند. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا، کلوپ شبانه و باشگاه کودکان می باشد.
این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. 
در اقامتگاه مهمانان می توانند از حمام ترکی استفاده کنند. در این هتل 5 ستاره می توانید تنیس روی میز و دارت بازی کنید و این منطقه برای دوچرخه سواری پرطرفدار است.
کارکنان پذیرش که به زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند، می توانند به شما در برنامه ریزی اقامت خود کمک کنند.
ساحل کالیس 1.2 کیلومتر از هتل لیبرتی فابای و فتحیه مارینا 12 کیلومتر با ملک فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که 45 کیلومتر با هتل فاصله دارد.
امکانات و خدمات لیبرتی فابی مارماریس ‌
رستوران فروشگاه آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی بار لابی اتاق چمدان
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX