هت کالیستا لاکچری نوروز 1403

گردشگری علی سربالاوند 14 بهمن ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
هتل کالیستا لاکچری ریزورت بلک ، آنتالیا ، نوروز ۱۴۰۳
هتل ۵ ستاره کالیستا لاکچری ریزورت بلک شهر آنتالبا ، بدون شک یکی از هتلهای ویژه ، چه از نظر معماری ، چه از نظر خدمات و چه از نظر موقعیت مکانی تو آنتالیاست . محوطه کالیستا پوشیده از درختهای سر به فلک کشیده کاج با زیبایی و وقار خاصی  تمام بناهای و ساختمانهای این هتل رو مثل یک نگین تو خودش جا داده و از طرفی وجود دریای مدیترانه در کنار این جنگل رویایی جذابیت این اقامتگاه لوکس رو برای مسافرین دو چندان نموده .

این هتل فوق العاده اولین دریافت کننده عنوان بین المللی ( ستاره سبز ) در میان هتلهای آنتالیاست و از همین رو با دریافت امتیاز ۹.۱ از ۱۰ فاصله معناداری از دیگر هتلهای مطرح آنتالیا داره .. این هتل لوکس در یکی از زیباترین مناطق بلک آتتالیا قرار گرفته و دقیقا چسبیده به هتل سوئنو دلوکس و سلکتوم لاکچری سالهاست که جزو انتخابهای اول مشکل پسندان در سفر به آنتالیاست .
از بدو ورود به هتل کالیستا لاکچری حس آرامش و لوکس بودن به سراغتون میاد و معماری خاص ساختمانهای این هتل شما رو مات و مبهوت می کنه .

این هتل تنها هتل آنتالیاست که ساختمانهاش به صورت ۳۶۰ درجه و دایره کامل بنا شده و این خصیصه باعث شده که اقامت در اتاقهای لوکس و جادار با دکراسیون فوق العاده جذاب تر از دیگر هتلهای آنتالیا باشه .
پرسنل حرفه ایی و خدمات استاندار و برخورد صمیمی کارکنان این هتل حال و هوای اقامت تو این هتل را متفاوت می کنه و هر خانواده ایی با هر سلیقه ایی رو به خودش جلب می کنه .
فضاهای باز و بسته این هتل بی نظیر و خاص هستند و این باعث میشه که چه در ایام نوروز و چه در ایام تابستان مسافرها از فضای کافی برای سرگرمی برخوردار باشند .

امکانات کامل تفریحی ، رستورانهای متنوع با غذاهای با کیفیت ، برنامه های سرگرمی گوناگون در کنار آرامش خاص منطقه همه و همه تعطیلات متفاوتی رو برای شما مسافرین عزیز رقم خواهد زد .
به امید دیدار شما در هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا
مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX