تور آفریقای جنوبی نوروز 1402

هتل‌ها
2 تخته (هرنفر)
2,590 یورو
1 تخته (هرنفر)
3,650 یورو
کودک با تخت (هر نفر)
2,100 یورو
کودک بدون تخت (هرنفر)
1,490 یورو
نوزاد
390 یورو
توضیحات :
اطلاعات لازم‌
ردیف خدمت توضیحات
1 گشت شهری
2 بلیط رفت و برگشت هواپیما
3 اقامت در هتل 10 شب و 11 روز ( خدمات طبق سرویس هتل )
4 راهنمای فارسی ز بان ( تور لیدر )
5 بیمه مسافرتی
ردیف مدرک
1 اصل پاسپورت با امضاء
2 اصل و ترجمه شناسنامه
3 پاسپورت با 06 ماه اعتبار
4 گردش 3 ماه انتهایی حساب
5 عکس 3 در 4
6 نامه تمکن مالی
ردیف نام و نام خانوادگی تلفن تماس
1 فراز نمینی 09125887057
2 پیمانه مقدم 09351434848
توضیحات‌

با توجه به گارانتی بودن هتل و ترانسفر ، هنگام ثبت نام پرداخت 50% مبلغ تور الزامی می باشد .

استاندارد تمام اتاق ها دو تخته می باشد و اتاق 3  تخته وجود ندارد و در صورت نیاز به تخت سوم ، تخت سوم مسافرتی در اتاق قرار میگیرد .

مسئولیت کنترل گذرنامه به عهده منسافر می باشد .

مسافران موظف هستند در صورت وقت تعیین شده جهت انگشت نگاری  در دفتر انگشت نگاری مربوطه حضور داشته باشند .

ارائه ضمانتنامه بازگشت از سفر برای هر نفر بصورت ضمانتنامه بانکی و یا چک تضمین شده بانکی ضروری است که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانتامه بیشتر در صورت نیاز متعاقبا اعلام می گردد .

برنامه سفر آفریقای جنوبی : 

روز اول : 

پرواز از ايران به آفريقاى جنوبى. ورود به ژوهانسبورگ بزرگترين شهر و مركز اقتصادى افريقاى جنوبى، انتقال به هتل. اقامت در ژوهانسبورگ.


روز دوم
گشت تمام روز بازدید از جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ همراه با دیدار از مونت کازینو و صرف ناهار. سپس انتقال به دهکده فرهنگی قبایل آفریقایی لِسدی و آشنایی با آداب و رسوم، معماری و صنایع دستی قبایل افریقایی. بازگشت به ژوهانسبورگ. اقامت در ژوهانسبورگ.

روز سوم
ترک هتل. انتقال زمينی به سوی شهر پرتوريا پايتخت سياسی آفريقای جنوبی و بازدید از شهر و ميدان مركزی و مجسمه نلسون ماندلا، و دیداری از نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی قبایل آفریقایی. سپس انتقال زمینی به سوی سان سيتی، شهر رويايى و تفريحی آفریقایی جنوبی. اقامت در سان سيتی.

روز چهارم
روز آزاد در سان سيتی و استفاده از امكانات تفريحی سان سيتی. (امکان وقت آزاد خرید یا بازدید از سایر نقاط شهر و گشت‌های دیگر به صورت اختیاری، با همراهی راهنما وجود دارد). اقامت در سان سيتی.


روز پنجم
ترك هتل. انتقال به پارك جنگلی پيلانزبرگ، پارك ملی بزرگ آفریقایی جنوبی، همراه با صبحانه، ناهار، شام. بعد از ظهر گشت سافاری در پارك جنگلی و ديدار از حيات‌وحش و حيوانات روزگرد، جهت ركورد 5 Big. اقامت در پارك.

روز ششم
صبح زود، گشت دوم سافاری بازديد از حيات وحش جهت دیدن حيوانات شب شكار و ادامه ركورد 5 Big. بازگشت به هتل و صرف صبحانه. ترك هتل. انتقال به فرودگاه ژوهانسبورگ و پرواز به سوی بندر كيپ تاون در جنوب غرب آفریقایی جنوبی. ورود به کیپ تاون و انتقال به هتل. اقامت در کیپ تاون.

روز هفتم
گشت تمام روز بازديد از جاذبه های گردشگری كيپ تاون، همانند؛ دماغه زيبای اميد نيك در جنوب غرب قاره سیاه و محل تلاقی دو اقيانوس اطلس و هند، ساحل بولدرز بيچ و تماشای پنگوئن‌های زيبای گرمسيری و گشت دريايی بازديد از جزيره فك‌ها، همراه با صرف ناهار. اقامت در كيپ تاون.


روز هشتم
گشت پارک ملی تیبل مانتین با تله کابین. از فراز کوه تیبل که مشرف بر شهر است نمای زیبایی از مناظر طبیعی و کیپ تاون خواهیم داشت، سپس به سوی بندر مشهور ويكتوريا اند آلفرد می‌رویم و زمان آزاد برای خرید و تفریح. اقامت در كيپ تاون.
روز نهم
روز آزاد در کیپ تاون. (امکان وقت آزاد خرید یا بازدید از سایر نقاط شهر و گشت‌های دیگر به صورت اختیاری، با همراهی راهنما وجود دارد). اقامت در کیپ تاون.

روز دهم
ترک هتل. انتقال به فرودگاه جهت پرواز بازگشت به ايران.

6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX