پارک دلفین مارماریس فرشتگان دریاها

گردشگری فریبا آردم 14 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

پارک دلفین مارماریس Marmaris Dolphin Park

مارماریس دارای مراکز تفریحی هیجان انگیزی است که شما را سرحال و شاداب می کند. پارک دلفین یکی از آنهاست. پارک دلفین مارماریس که به آن دلفیناریوم مارماریس نیز می‌گویند، اولین دلفیناریوم دریایی شناور در اروپا دلفین ها را در آب دریا و در نتیجه در محیط طبیعی آنها نگهداری می کند. یک مرکز دلفین‌ درمانی و فعالیت برای کودکان معلول است که در انتهای ساحل مارماریس لانگ، قبل از Icmeler قرار دارد و از مکان هایی است که در مارماریس باید از آن دیدن کنید. شنا با دلفین‌ها در مارماریس یک برنامه هیجان‌انگیز است که برای مدت طولانی در خاطر خواهید داشت. این برنامه به شما فرصتی می دهد تا با دلفین ها، «فرشتگان اقیانوس» شنا کنید. 
پارک دلفین مارماریس یکی از محبوب ترین دلفیناریوم ها در بین کشورهای اروپایی است. در واقع، این اولین نمونه از این نوع در کل قاره است. اعتقاد بر این است که دلفین درمانی اثرات مفیدی بر کودکان معلول دارد. دلفین ها شادی، آرامش و خنده را پخش می کنند. می بینید که کارشناسانی که در پارک کار می کنند دلفین ها و کودکان را دور هم جمع می کنند. در این مرکز از بیمارانی که مشکلات جسمی، ذهنی و روانی دارند برای یافتن مسیری جدید به سمت بهبودی حمایت می کند. این مرکز، تحت مدیریت آلمانی، بر اساس درک علمی، برنامه توسعه یافته قدرت دلفین درمانی را ارائه می دهد.

دلفیناریوم مارماریس

دلفیناریوم مارماریس در اصل یک مرکز توانبخشی برای کودکان معلول است. با این حال، این پارک افراد زیادی را با خانواده هایی که به آنجا می روند تا بهترین اوقات خود را با دلفین ها سپری کنند، جذب می کند. درمان ارائه شده در پارک به عنوان دلفین تراپی شناخته می شود. برنامه هایی که در اینجا ترتیب داده شده است شامل مجموعه ای از برنامه های شنا برای کودکان و بزرگسالان است. این پارک در تمام طول سال باز است و 5 جلسه در روز دارد. هر جلسه استاندارد حدود 40 دقیقه طول می کشد و با پرداخت هزینه اضافی قابل تمدید است. 

پارک دلفین مارماریس کجاست؟

این پارک در نزدیکی هتل گرند مارس در نزدیکی ایچملر، حدود 5 کیلومتر از مرکز شهر مارماریس واقع شده است. این پارک که مکانی مناسب برای دسترسی است، عموماً مملو از بازدیدکنندگان است و در طول ماه های تابستان شلوغ ترین فصل بازدید است. مردم از تمام نقاط جهان به اینجا می آیند تا لذت بازی با دلفین ها را تجربه کنند. از آنجایی که تعداد زیادی از مردم از این مکان دیدن می کنند، توصیه می شود که بلیط های خود را حداقل 3 روز قبل از رسیدن به اینجا رزرو کنید. 

شنا با دلفین ها
پارک دلفین مارماریس امکان شنا با دلفین ها را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند.
دلفیناریوم دریایی شناور در تمام طول سال همه روزه در ساعت های 09:30، 11:30، 13:30، 15:30 و 17:00 باز می باشد. هر جلسه حدود 40 دقیقه طول می کشد.

به غیر از دوره های توانبخشی پارک، می توانید دلفین ها را تماشا و ملاقات کنید، با آنها بازی کنید یا با آنها همراهی کنید.
* شنا با دلفین (تعامل در آب)
* مربی دلفین برای یک روز (برنامه یادگیری تمام روز شامل 10 دقیقه شنا)

جلسات توریستی پارک دلفین مارماریس
جلسات گردشگری حدود 40 دقیقه طول می کشد. مسافران تور مارماریس نوروز 1402 ممکن است از پارک دلفین ها بازدید کنند، فرصتی برای آشنایی با رفتار آنها در حین تماشای برنامه های شنا و ملاقات تعاملی داشته باشند، عکس های به یاد ماندنی بگیرند.

پارک دلفین های مارماریس

قیمت دلفیناریوم مارماریس

این پارک تعدادی دلفین برای بازی دارد. امکاناتی وجود دارد که به تعداد محدودی از گروه های کوچک اجازه می دهد تا هر روز با این فرشتگان اقیانوس بازی و شنا کنند. افرادی که از پارک بازدید می کنند می توانند زیر نظر مربیان پارک به تماشا، بازی با آنها، شنا و غذا دادن به دلفین ها بپردازند. شنا با دلفین ها تجربه بسیار لذت بخشی است و مطمئناً این حس شگفت انگیز را برای مدت طولانی به یاد خواهید آورد. دلفیناریوم مارماریس برای سه برنامه مختلف قیمت های متفاوتی دارد و هر کدام درجه های شدت متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. برنامه‌های «دلفین‌ها را تماشا کن»، «دلفین‌ها را ملاقات کن» و «با دلفین‌ها شنا کن» هستند. اگر به زودی به مارماریس سفر می کنید، توصیه می شود بدون بازدید از این مکان هیجان انگیز، مارماریس را ترک نکنید.

دلفین ها تارهای قلب شما را لمس می کنند…
دلفین ها فرشتگان دریاها هستند... عاشق فرشتگان شوید!

چگونه به پارک دلفین مارماریس برسیم

پارک دلفین مارماریس در کنار دریای گرند مارس توچال و گرند یازیچی کلاب توربان در انتهای مارماریس به سمت ایچملر (3 کیلومتری ایچملر، 5 کیلومتری از مرکز مارماریس) واقع شده است.
این پارک دارای دلفین‌های دماغه‌ای است و این امکانات به تعداد محدودی از گردشگران اجازه می‌دهد تا هر روز دلفین‌ها را ببینند یا با آن شنا کنند.
مرکز درمانی ما تحت مدیریت آلمانی درمان دلفین با تماس مستقیم اثبات شده ما را به شما ارائه می دهد. رویکرد کل نگر ما، مطابق با آخرین دانش علمی و با در نظر گرفتن تمام اعضای خانواده، به بیمارانی که دارای محدودیت‌های ذهنی، جسمی و روانی هستند، این امکان را می‌دهد تا در رشد خود پیشرفت کنند.
مرکز دلفین ما مستقیماً در تفرجگاه ساحلی، فقط صد متر از هتل ها واقع شده است. یک استخر آب آزاد جداگانه با سه دلفین با تجربه درمانی برای استفاده انحصاری و بدون مزاحمت دلفین درمانی در نظر گرفته شده است.

آدرس پارک دلفین مارماریس : Cumhuriyet Mahallesi, Mares Otel, Atatürk Cd. No:64 D:Altı, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey
شماره تماس پارک دلفین مارماریس: 64 40 455 252 90+

مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX